Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΑΠΛΩΣ … ΠΛΗΡΩΝΕΙ

Είναι λίγα τα χρόνια που ασχολούμαι με τα μεσιτικά πολλά όμως αυτά που ασχολούμαι με τις ανθρώπινες συμπεριφορές και την επικοινωνία.
Και σε όλα αυτά τα χρόνια συνάντησα , μελέτησα και  επικοινώνησα  με  ψεύτες, κλέφτες, δολοφόνους, πολιτικούς, αθώους, ένοχους, άνεργους, αλλοδαπούς,  οικογενειάρχες, πλούσιους και φτωχούς.  Στη δημοσιογραφία έπρεπε να τους μελετήσω για να τεκμηριώσω το θέμα μου , να βγάλω τη σωστή είδηση και να μην εκτεθώ. Στη μεσιτεία είναι απαραίτητο  να τους … μελετήσω προκειμένου  να τους καθοδηγήσω στο σωστό για τον χαρακτήρα τις ανάγκες και τις πραγματικές τους επιθυμίες ακίνητο .
Οι άνθρωποι ήταν και παραμένουν ένας διαφορετικός γρίφος ο καθένας ,που αν τον λύσεις θα επικοινωνήσεις. Ο κάθε ένας θέλει τη δική του διαφορετική αντιμετώπιση, θέλει άλλο ύφος και διαφορετικά επιχειρήματα κάθε φορά για να πεισθεί να αγοράσει την καλύβα  ή το παλάτι που θα τον κάνει ευτυχισμένο.
Εκτός από τους παντρεμένους άνδρες.  Είναι η μόνη κατηγορία ανθρώπων που πείθονται όλοι με το ίδιο επιχείρημα. Τη σύζυγο.
Στην αρχή της μεσιτικής μου καριέρας, το 2008, συνάντησα τον πρώτο … σύζυγο.
Άσχετη  τότε με το θέμα «πουλάω ακίνητο σε ζευγάρι» , του έδειξα ένα εξαιρετικό ακίνητο στη Φιλοθέη. Εκείνος ενθουσιάστηκε , μου ζήτησε κατόψεις, ενθουσιάστηκα και εγώ γιατί νόμιζα ότι έκλεισα την πρώτη μου δουλειά , κάναμε τρεις ή τέσσερις επισκέψεις στο ακίνητο , εκείνος μου έδειξε  που θα έβαζε το τραπέζι με το σκάκι του, εγώ πέρασα από Βουκουρεστίου και διάλεξα  το μοντέλο της  luis Vuitton που θα αγόραζα την επομένη του συμβολαίου και κλείσαμε το τελευταίο ραντεβού στο ακίνητο για να το δεί και η σύζυγος που ήταν σίγουρος ότι θα πέταγε από τη χαρά της.
Κυριακή μεσημέρι έξω από το ακίνητο, γωνιακό ήταν θυμάμαι και νεόδμητο. Φθάνει το ζεύγος με … θωρακισμένη Mercedes, εκείνος αθλητικός τύπος γύρω στα 40 , με φόρμα γκρί Nautica και λευκό     t-shirt  , βγαίνει γρήγορα από τη θέση του οδηγού και ανοίγει την πόρτα της συζύγου. Εκείνη ,μεταξύ μας τώρα , δέκα κλάσεις χειρότερη από τον αγοραστή μου, ξανθιά με μαύρη ρίζα, σώμα αχλάδι, τεράστια περιφέρεια, φοράει στενή κόκκινη φούστα με ξηλωμένη λόγω … πίεσης την πιέτα στο πίσω μέρος και λευκό πουκάμισο με τα κουμπιά έτοιμα για … έκρηξη . Ο αγοραστής μου μας συστήνει αλλά εκείνη ούτε χέρι δεν απλώνει για να χαιρετηθούμε. Εκείνη την ώρα βλέπω τη Louis Vuitton να βγάζει ρόδες και να τρέχει προς Κηφισίας. Έτσι και έγινε.
Η σύζυγος κοίταξε το κτίριο εξωτερικά και του είπε. Δε μ αρέσει Γιάννη… Απαπαπα … αυτό είναι που μου έλεγες παλάτι? Μάλλον η μεσίτρια σε έπεισε … Γύρισε , με κοίταξε και μου είπε  : Είναι ευκολόπιστοι οι άντρες, ξέρετε εσείς …  ! Τι ήθελε να πει  Ότι είχα γνωρίζει εκατομμύρια άνδρες ή ότι ήμουν έμπειρη μεσίτης. Δεν ήταν ώρα να το σκεφθώ. Μόλις είχα χάσει μια σίγουρη αγοραπωλησία και μια διάσημη... Luis Vuitton . Το κτίριο ήταν νεόδμητο , εξαιρετικής κατασκευής, πολυτελέστατο , μίνιμαλ όμως αισθητικής που σίγουρα δεν ήταν η αισθητική που θα εκτιμούσε μια γυναίκα σαν κι αυτή.
Η αγοραπωλησία χάλασε, το σπίτια όμως το πούλησα δυο μήνες αργότερα. Πάλι μου τηλεφώνησε ένας … σύζυγος. Μόνο που αυτή τη φορά ήμουν αποφασισμένη να μη κάνω ούτε πρώτο ραντεβού χωρίς τη σύζυγο , αν υπήρχε. Τον πίεσα πολύ, εκείνη έλειπε στο εξωτερικό  μα  τελικά κανονίσαμε το ραντεβού και με τους δύο ένα απόγευμα Σαββάτου. Όταν έφθασαν εκείνη με ρώτησε γιατι επέμενα τόσο πολύ να κάνω το ραντεβού και με τους δύο μαζί. Της είπα την εμπειρία μου. Γέλασε και μου είπε. Κοριτσάκι μου - ήταν σίγουρα τουλάχιστον είκοσι χρόνια μεγαλύτερή μου - η γυναίκα αγοράζει πάντα, ο άντρας απλώς πληρώνει , αν το κάνει και αυτό ….. Και αν συναντήσεις άντρα που κάνει το αφεντικό να ξέρεις ότι η σύζυγος του επιτρέπει να παίζει αυτό το ρόλο έξω από το σπίτι. Μόνο έξω όμως.
Είχε απόλυτο δίκιο. Έκτοτε συνάντησα πολλά ζευγάρια που είτε αγόρασαν είτε νοίκιασαν. Πάντα αποφάσιζε η σύζυγος ακόμα και στην περίπτωση που το ζευγάρι ήταν φαινομενικά … ομόφυλο !

Εβίτα Ελευθερουδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.